2020-11-01
• Вихователі груп проводять ранкове приймання дітей до закладу та передачу після закінчення дня на території закладу, за межами його будівлі.
• За несприятливих погодних умов приймаємо та передаємо дітей у приймальні або в альтанці.
• Стежимо, щоб батьки або особи, що їх замінюють, за умови перебування на території закладу одягали респіратор або захисну маску так, щоб були покриті ніс і рот.
• На вході до закладу організувалт місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропілових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
• Основний захід гігієни рук у закладі – миття рук з милом. Використовуємо антисептики лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом.
• Обмежили самостійний доступ дітей до спиртовмісних антисептиків, їх використовують виключно під контролем працівників закладу.
• Температурний скринінг дітей проводимо:
- початковий - при вході у заклад;
- поточний – кожні 4 години
• Показники температурного скринінгу заносимо у відповідний журнал.
• Дітей, у яких виявлено температуру тіла понад 37,2* С або ознаки респіраторних захворювань, ізолюємо, інформуємо про це медичного працівника та батьків.
• Протиепідемічні заходи для дітей ( термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю,фізичного дистанціювання) проводимо в ігровій формі та за особистим прикладом працівників.
• На період карантину не використовуємо:
- багаторазові (тканинні) рушники;
- м’які (м’яконабивні) іграшки;
- килими з довгим ворсом.
• Не перебуваємо у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень.
• Проводимо батьківські збори, консультації дистанційно.
• Проводимо культурно-виховні заходи за участю дітей з однієї групи та за присутності одного з батьків/опікунів дитини з розрахунку однієї особи на 5 кв.м площі приміщення або території, якщо захід проводимо просто неба.
• Не запрошуємо у заклад творчо-розважальні колективи та інших осіб, які не є працівниками закладу.
• Розробили адаптивний графік прогулянок і занять, щоб не допускати об’єднання/змішування груп.
• Обмежили кількість дітей у групах.
• Надаємо пріоритет активностям на відкритому повітрі.
• Обмежили заняття та ігри, що:
- передбачають безпосередній контакт між дітьми та персоналом;
- потребують значної кількості додаткового інвентаря.
• Організували харчування так, щоб мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.